Saknar en del/delar av min order

När din order skickas ut ifrån vårt lager kommer du erhålla en avisering via mejl med spårnings information så du kan spåra leveransen av din order.


Beroende på vad du beställer och hur mycket kan din order skickas i flera paket, om detta sker bör du erhålla information gällande detta i ditt spårnings mejl där du även kommer att få ett/fler kollinummer.

Informationen kan ibland skickas i fler mejl om delleveransen sker vid olika tillfällen - detta kan ske då vi har fler lager, så om din order delas upp och skickas från olika lager ska du erhålla 2 stycken mejl med spårnings information.

Du kommer erhålla ett kollinummer per paket, så att du kan följa leveransen för hela din order.

Vid leverans till ombud:
Om din order skickas i fler paket kommer du erhålla en avisering per paket när detta finns att hämta hos ditt valda ombud.

Vid hemleverans:
Om din order skickas i fler paket kommer du erhålla en avisering per paket när du kan boka dag samt tid för hemleveransen.

OBS! Notera att aviseringarna inte alltid skickas samtidigt, detta beror på att paketen kan komma fram till ombudet/terminalen vid olika tidpunkter och det kan vid vissa tillfällen skilja någon dag.

Om du mot förmodan saknar delar och mottagit ditt/dina paket och inte fått någon/några fler aviseringar efter 2 dagar, behöver du kontakta vår kundtjänst - klicka här för att komma till vårt kontakt formulär.

Var denna artikel till hjälp?
2 av 14 tyckte detta var till hjälp