Borttappat paket i frakt

När vi skickar en beställning till dig står vi för transportrisken - för dig som kund innebär det att vi ersätter dig med en ny vara/order om paketet mot förmodan skulle komma bort i frakten.

Kontakta fraktbolaget i första hand

Om du misstänker att ditt paket kommit bort i frakten eller att den blivit försenad behöver du i första hand kontakta fraktbolaget då dem kan undersöka detta närmare - ha ditt kollinummer/sändnings-ID tillgängligt, detta behöver dem för att kunna hjälpa dig vidare.
Vilket fraktbolag din order skickats med står i mejlet med spårnings informationen som du erhåller när din order skickats.

  Kontaktuppgifter till respektive fraktbolag har du nedan:

Telefonnummer till respektive fraktbolag:

postnord_logo.png Postnord: 0771-33 33 10

dhl_logo.png DHL: 0771-345 345

Airmee:  Kontaktar du via deras chatt genom att Klicka här - chatten hittar du längst ned på sidan.


Bekräftat att leverans är borttappad från fraktbolag?

Får du bekräftat av fraktbolaget att ditt paket försvunnit behöver du kontakta oss omgående så att vi kan skapa en reklamation, efter att en reklamation är skapad kan vi skicka en ny vara/order eller kreditera dig kostnaden för varan/ordern.

Kontakta mekster.se

Var denna artikel till hjälp?
9 av 72 tyckte detta var till hjälp